منتظران امام زمان (منجی) (WAITING FOR SAVIOUR)
یـا أیهـا الناس انتم الفـقـرا إلی الله والله هو الغنی الحمـیـــد. ای مـردم شما همه فقیـر و محتاج و نیازمند به خداونـد هستیـد و تنها خداوند است كه بالذات بی نیاز و غنی و ستوده صفات است

و در آخر مطلبی رو میخوام بگم. ما خیلی دین قشنگی داریم.یکی از اون مبانی جهاد هست.

جهاد کردن تعابیر مختلفی از دیدگاه افراد مهم در تاریخ داره اما عموما این هست. جهاد یعنی *با تمام اعضاء و جوارح و ابزار و قدرت کاری رو انجام دادن* اگر معنی جهاد خوب فهمیده بشه و بهش عمل بشه واقعا جهان گلستان میشه.البته جهاد اسلامی نه جهاد کفار. من نمیدونم نظر من درسته یا نه.قضاوتش با شما ، نظر من اینه که الآن تمام سپاه شیاطین دارن جهادگونانه کار میکنن. چقدر فیلم میسازن،چقدر شبکه و رسانه دارن ، چقدر پول دارن،چقدر قدرت دارن،چقدر فعالیت میکنن شب و روز و انصافا هم چقدر به نتیجه میرسن.چطور اومدن کار کردن و جامعه خودمون رو خراب کردن.اگه 20 سال پیش دختری با وضعیت الآن توی خیابون راه میرفت چقدر براشون عجیب بود و زننده و چقدر سریع اون فرد رو طرد میکردن اما الان جامعه ما با جامعه 20 سال پیش از نظر عقاید اسلامی چقدر تغییر کرده ؟ من یک مثال معمولی میزنم.شما بعد از گذر زمان روز به روز پیر تر میشی.اگه یک روز صبح از خواب بلند بشی مثلا خودتو با یک شکم گنده و کله ی کچل ببینی چقدر تعجب میکنی و زمین و زمان رو بهم میریزی اما اگر همین توی طول تاریخ اتفاق بیفته اصلا برات عجیب نیست.چون به مرور اتفاق افتاده.من چرا اینقدر نگرانم؟چون دارم میبینم دشمن با اینکه حضور فیزیکی توی کشورم نداره داره خیلی عالی فعالیت میکنه و همین تعداد افرادی که نماز میان ، شما با  5 سال دیگه مقایسه کنید.فکر کنم فقط امام جماعت و 2 نفر دیگه بیان که بشه همش 3 نفر.دشمن داره به مرور کار میکنه و همین نگران کننده.هر موقع ما در کار خیر و ثواب دلمون رو به اون مقدار قانع کردیم باید آخر فعالیت و نا امیدیمون بدونیم.چرا که دیگه اون لحظه برای ما پیشرفت بیشتر معنایی نداره.

 

و در آخر بگم که اینگونه فعالیت ها نیاز به جهاد همه ی افراد مسئول داره و همه ی افرادی که در این بلاد اسلامی زندگی میکنن مسئولند. مسئول به همه چی.


مسئولند در قبال خون شهدا ، دست تقدیری که اوناها در کشور اسلامی و شیعی به دنیا اومدن،مسئولند در قبال خانواده،مسئولند در قبال کشورشون،مسئولند در قبال امام عصر خودشون(مگه ما ادعای یاری امام زمان رو نداریم !) و در قبال همه چیز و همه چیز مسئولند و این مسئولیت ادا نمیشه الا با کار کردن و جهاد کردن.

 

با تشکر از اینکه اینقدر خوب همه ی مطالب رو پیگیری کردین و خوندین. حتما برام نظر بذارین.

 

یا علی..................



(بهترین لینک باکس)

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: جمعه 1 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط مسعود امینیان
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 148
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 148
بازدید ماه : 462
بازدید کل : 105105
تعداد مطالب : 135
تعداد نظرات : 69
تعداد آنلاین : 1

آپلود پارسی