نقش افراد قسمت سوم
منتظران امام زمان (منجی) (WAITING FOR SAVIOUR)
یـا أیهـا الناس انتم الفـقـرا إلی الله والله هو الغنی الحمـیـــد. ای مـردم شما همه فقیـر و محتاج و نیازمند به خداونـد هستیـد و تنها خداوند است كه بالذات بی نیاز و غنی و ستوده صفات است

4- افراد خواص : این اشخاص کسانی هستن با این که مسئولتی ندارن اما جزء خواص محسوب میشن.مثلا ممکنه فردی درساش و انظباطش عالی باشه اما مسئول نیست.یا ممکنه به قول خودمون گنده ی کلاس باشه یعنی اگر بخوای همه ی نظرات اون بچه ها رو با نظر خودت موافق کنی فقط باید با اون صحبت کنی اگه با اون فرد صحبت کنی همه از اون شخص تبعیت میکنن.یا ممکنه فردی باشه که خیلی توی چشم باشه.اینگونه افراد جزو افراد خواص هستن.به نظر شما اگر این افراد فقط به نماز بیان و بچه ها رو به اومدن نماز تشویق کنن افراد بیشتر نمیشن ؟ اینجای که میبینیم این افراد چطور میتونن سازنده باشن و تاثیری بذارن که کسی دیگه نتونه این تاثیر رو بذاره.پس شایسته این افراد با رفتار و گفتارشون همه رو به نماز اومدن تشویق کنن و خودشون نقش فعالی داشته باشن.

 

5-دانش آموزان : اغلب این افراد کسایی هستن که میان نماز اما بعضی از این افراد زیاد عالم به کارشون نیستن.معرفت قلبی پیدا کردن.ممکنه الآن این متن رو نفهمین اما خیلی بحث مهمی هست که در ادامه براتون توضیح میدم.پس شایسته دانش آموزان عالم به عملشون(نماز)باشن و همه طوره همه رو تشویق کنن.این افراد کار خاصی نیاز نیست انجام بدن.فقط دست هم میزیشون رو بگیرن بیان نماز.همین ! همین کار خودش کار مهمیه که کمتر کسی متوجه این قضیه هست.

 

و در آخر که میخواستم بگم نقش امام جماعت هست.به قول گقتنی ریش و قیچی دست امام جماعت هست.شایسته که امام جماعت دین رو برای بچه ها به روز و جذاب تبیین کنه.منظور این نیست که مبانی اصلی رو تغییر بده.منظورم اینه که با اون پشت زمینه و مبانی اصلی فقط رنگ و بو و ظاهر مطالب رو تغییر بده تا برای دانش آموز جالب باشه و پیوند قلبی با دانش آموز داشته باشه و دانش آموزا امام جماعت رو محرم راز خودشون بدونن نه اینکه فقط یک شخصی که میاد نماز و میره.



(بهترین لینک باکس)

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: جمعه 1 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط مسعود امینیان
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 326
بازدید کل : 104969
تعداد مطالب : 135
تعداد نظرات : 69
تعداد آنلاین : 1

آپلود پارسی