نقش افراد قسمت دوم
منتظران امام زمان (منجی) (WAITING FOR SAVIOUR)
یـا أیهـا الناس انتم الفـقـرا إلی الله والله هو الغنی الحمـیـــد. ای مـردم شما همه فقیـر و محتاج و نیازمند به خداونـد هستیـد و تنها خداوند است كه بالذات بی نیاز و غنی و ستوده صفات است

3-معاونین : در رابطه با معاونین. در دبیرستان چند نوع معاون وجود دارن که عبارتند از : 1-معاون انظباطی.2-معاون پرورشی.3-معاون تکنولوژی.4-معاون آموزشی. البته من همینا رو یادم بود.ببخشید اگه از قلم انداختم.

متاسفانه چیزی رو که مارو محصور کرده نقش دادن به افراد هست.موقعی که از بقیه معاونین میپرسیم در رابطه با بحث نماز سریعا همه چیز رو متوجه معاون پرورشی میکنن.بیشترین ضربه ایی که بعضا در بعضی نقاط داریم میخوریم سر همین موضوع هست.سریعا چیزی رو متوجه یک نفر ساختن.باز هم سوال من اینه که اگر یک دانش آموز دانش اموزی باشه که نمره ی 20 بگیره اما از نظر اجتماعی مخرب باشه درسته ؟ منظور از خراب بودن مدل موی بلند گذاشتن و شلوار لی پوشیدن نیست.منظور از خراب بودن خراب بودن ذاتی فرد هست.لطفا یکم عمیق تر به این مسئله نگاه کنید.منظورم اینه که هیتلر بشه.موهاش کوتاهه و شلوارشم پارچه ایی و نمره هاش خوب باشه اما یک قاتل و تروریست دولتی بشه.باز هم برگردیم.ببینیم ایناها تاثیر میذاره یا فعالیت های معاون پرورشی ؟ یا نماز خواندنا و تربیت شدنا ؟ کدوم تاثیر بیشتری داره ؟ شما تصمیم بگیرین.پس ما به این نتیجه میرسیم که همه ی معاونین محترم باید همت کنن به این مسئله ی مهم.معاون تکنولوژی تازه های اخبار و به قول گفتنی متن ساختاری رو تهیه کنه.معاون انظباطی به بچه های اهل صالح که قدم در راه نماز میذارن نمیگیم ویژه بلکه یکم بهتر نگاه کنن.معاون آموزشی در صحبت هاش و اعمالش از نماز بگه.معاون پرورشی که اهم فعالیت ها رو کنترل و بهبود بخشن و بعد میبینیم دبیرستان هم از نظر آموزشی و هم تربیتی و فعالیت های جانبی رشد و شکوفایی خاصی داره.

 

4-مسئولین گروه های اجتماعی دبیرستان اعم از بسیج و انجمن اسلامی دبیرستان : بیشتر فعالیت های خاص متوجه این دانش آموزان هست.پس شایسته این افراد از نظر روابط اجتماعی و کار کردن بهترین عملکرد رو از خودشون نشون بدن.(البته ناگفته نماند بعضی از نوجوانان فقط عاشق مسئولیت هستن که بگن آقای فلانی مسئول فلان بخش البته فکر کنم این فقط در سطح نوجوانی نیست بلکه در طبعات اجتماعی بالاتر هم هست)مسئول بسیج و انجمن و بقیه تشکل ها از هر نظر باید پیشتاز باشن.به خصوص این افراد نباید باز هم کار کردن رو متوجه کسی دیگه بکنن.فکر مولد داشتن هم یکی دیگه از اون ویژگی ها هست که نمیشه ازش چشم پوشی کرد.کار کردن بدون خستگی و مطالعه زیاد این باید از ویژگی های این اشخاص باشه.و واقعا ایناها مسئول اصلی هستن و این مطلب رو بگم اگر کسی واقعا به خاطر خدا کار کرد قطعا و یقینا خدا پاداش و مزدش رو بهش میده.من این رو تجربه کردم.جایی که به بن بست میرسی و هیچ امیدی نداری طوری خدا راه رو برات باز میکنه و گره از مشکلاتت باز میکنه که اصلا اون موقع متوجه نیستی اما بعد ها که خوب بهش فکر میکنی مفهمی واقعا که خدا بهت کمک کرده. دوستان عزیز من دنبال محرک های تشویقی باشین اما هیچ موقع این ها رو مبنا کار کردن خودتون قرار ندین.که اگر اینطور شد بدونین نه برای خدا دارین کار میکنین نه برای بنده ی خدا بلکه دارین برای نفس خودتون کار میکنید.و در آخر بگم که شما مسئول اصلی هستین و همه متوجه شما هست.صحبت با این افراد زیاده اما من چکیده مطلب رو به دوستان گفتم چون کامل بخوایم این مطلب رو باز کنیم خیلی زیاده.



(بهترین لینک باکس)

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: جمعه 1 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط مسعود امینیان
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 199
بازدید هفته : 206
بازدید ماه : 520
بازدید کل : 105163
تعداد مطالب : 135
تعداد نظرات : 69
تعداد آنلاین : 1

آپلود پارسی