ارزش ها،افکارها،حرکت ها
منتظران امام زمان (منجی) (WAITING FOR SAVIOUR)
یـا أیهـا الناس انتم الفـقـرا إلی الله والله هو الغنی الحمـیـــد. ای مـردم شما همه فقیـر و محتاج و نیازمند به خداونـد هستیـد و تنها خداوند است كه بالذات بی نیاز و غنی و ستوده صفات است

بسم الله الرحمن الرحیم

رب اشرح لی صدری و یسرلی امری و حلل عقده من لسانی یفقهوا قولی

ضمن عرض سلام خدمت تمام عزیزان و دوستان و خوانندگان این مطلب

این مطلبی که میخوام بگم در رابطه با نماز دبیرستان شهید صیاد شیرازی (دبیرستانی که خودم دارم در حال حاضر درس میخونم)

دوستان در رابطه با بحث کشش های بچه ها بار ها و مسئولین چندین بار سوال کردن.بذارین قبل از هرچیز من یک مطلبی رو براتون باز کنم.به نظر شما بسیج و انجمن اسلامی و معاونت پرورشی و غیره برای چی دارن این همه خرج و فعالیت میکنن ؟چه نتیجه ایی داره ؟ اگر بپرسین همیشه یک جواب کلیدی میدن.(حفظ آثار و دستاورد های ارزش های انقلاب اسلامی و نشر اونها).خب.حالا من سوالم از شما خواننده ی این مطلب اینه که بزرگترین ارزش اسلام که نه بزرگترین ارزش همه ی ادیان چی بوده ؟؟؟؟میخوام همینو بگم.نماز.نماز.چرا ؟ به این علت توی همه ی ادیان بر روی برپاداشتن و اقامه نماز و دادن زکات بسیار تاکید شده.حتی حضرت عیسی(ع) در گهواره اولین جمله ایی که گفت همین بود.به پا داشتن نماز و دادن زکات.خب حالا سوال دیگه من از شما اینه که به نظر شما حلقه ی صالحین و طرح شبنم و میدون تیر و غیره و غیره و همه فعالیت هایی که انجام میدیم برای چیه ؟ برای حفظ آثار و نشر اوناها اما.........اما...... ما غافلیم که بزرگترین ارزش همین نماز و بقیه ملزوماتی هستن برای درک و شناخت عمیق نماز برگزار میشن. ولی ما چیکار کردیم ؟ چسبیدیم به فرعی های بی پایه و اساس.باید کمی به خودمون بیایم و واقعا ببینیم کجا داریم میریم ؟

 

انشاالله توی قسمت بعد نقش همه ی افراد در بهتر برگزار شدن نماز رو براتون شرح میدم.

یا علی.......



(بهترین لینک باکس)

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: جمعه 1 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط مسعود امینیان
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 47
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 47
بازدید ماه : 361
بازدید کل : 105004
تعداد مطالب : 135
تعداد نظرات : 69
تعداد آنلاین : 1

آپلود پارسی